Openstellen kerkgebouw (2)

Mochten we vorige week aankondigen dat de kerkdiensten na 1 juni met maximaal 30 en na 1 juli met maximaal 100 kerkgangers bezocht zouden kunnen worden, nu kunnen we melden dat de plannen concreet zijn ingevuld. D.V. vanaf  7 juni is starten de kerkdiensten met maximaal 30 kerkgangers. Er wordt gewerkt met het systeem van het alfabet. De gemeenteleden die in juni in de gelegenheid worden gesteld de kerkdiensten te bezoeken worden persoonlijk benaderd. Naar aanleiding van die ervaring wordt bezien hoe dat in juli zal gaan.

In deze Zaaier is een flyer als inlegvel ingesloten. De flyer staat onder dit bericht. In die flyer staan de praktische maatregelen genoemd waar rekening mee moet worden houden. Belangrijke basisregels zijn bijvoorbeeld: blijf bij verkoudheidsklachten thuis, was uw handen voordat u naar de kerk komt en als u weer thuis komt; houdt 1,5 m afstand van andere kerkgangers; gezinsleden mogen bij elkaar zitten. Uw plaats wordt aangewezen door een coördinator.

kerk

kerk 2