Update kerkdiensten

Beste gemeenteleden,

Op basis van de persconferentie van premier Rutte (23 februari) en de nieuwe adviezen van de PKN (26 februari) ziet de kerkenraad weer ruimte om 30 gemeenteleden uit te nodigen de kerkdiensten fysiek bij te wonen. De digitale uitzendingen gaan uiteraard ook door.

Met ingang van zondag 28 februari zullen er weer gemeenteleden in de kerk aanwezig zijn. Ook u kunt de komende tijd weer uitgenodigd worden via een mail van www.kerktijd.nl, houd u uw mailbox dus in de gaten! Het is fijn als u na een uitnodiging snel reageert (wel/niet aanwezig), zodat de diensten wekelijks ‘vol’ zitten.

We wensen u – thuis en/of in de kerk – gezegende diensten toe,

Commissie ‘Erediensten in coronatijd’

PS: Wilt u het vernieuwde advies van de PKN doorlezen, kijk dan hier:

Geplaatst op 27 February 2021