Online dienstenveiling

t.b.v. het werk van Willem & Joanne in Congo

D.V. vrijdagavond 11 december hopen we velen van u/jullie te begroeten in een online omgeving om met elkaar een dienstenveiling te houden. Vanaf 19.00 uur digitale inloop en we starten vervolgens om 19.30 uur.

Aangeboden diensten!

Het is de bedoeling dat je via een link op de site van de kerk kunt inloggen in 'Teams'. Teams is een programma om met elkaar te kunnen vergaderen, maar wij gebruiken dit deze avond zodat jullie ons kunnen zien vanuit de kerk en via dit programma zullen we ook de veiling gaan houden.

Gebruik van Teams:

• Klik op de link die op de site van kerk staat via uw laptop, telefoon of tablet.
  • In de webbrowser verschijnt nu onderstaande afbeelding:

teams 1

• Klink op de link 'deelnemen op het web' of open het programma Teams als u dit heeft. Het heeft wel de voorkeur om het programma te gebruiken i.p.v. op het web.
  • Er kan gevraagd worden of het programma toegang mag tot je microfoon en camera, dit accepteren.
  • Vervolgens verschijnt het onderstaande scherm hier graag uw/ jouw eigen naam invoeren.

teams 2

• Camera en microfoon mogen tijdens de 'digitale inloop' geopend zijn om met elkaar te communiceren.
  • Klik op 'Nu deelnemen'.

De rest van deze avond wijst zich vanzelf en we hopen velen van jullie weer te ontmoeten!

Tot vrijdagavond en groet van het TopTeam!

Link naar dienstenveiling

Geplaatst op 4 December 2020