Gemeente-activiteit D.V. vrijdag 10 juli 19.30-20.45 uur

Opnieuw organiseert het TOPteam een online gemeente-activiteit. Voor deze activiteit is het nodig dat u/ jij zich opgeeft bij Lianne Kooijman. Dit kan tot 6 juli door een mail te sturen naar liannekooijman@msn.com of door te bellen naar 06 12 12 50 51

Wanneer?   Vrijdagavond 10 juli van 19.30-20.45 uur. Vanaf 19.00 uur is er weer een digitale inloop, dit was de vorige keer erg gezellig en fijn.

Waar? Vanuit huis. Degenen die zich opgeven ontvangen via de mail een link om deel te kunnen nemen.
Let er dus op dat u zich opgeeft. Dit kan tot 6 juli.

Wie?   Deze avond is voor álle gemeenteleden. Van jong tot oud. Het zou fijn zijn als de ouderen/ alleenstaanden uit de gemeente worden uitgenodigd om bij iemand thuis mee te kunnen doen.

Wat?  We gaan bingo spelen. Geen bingo met cijfers of een verhaal, maar een speciale bingo voor de gemeente van Hervormd Sommelsdijk.

Wat nodig?  Om mee te kunnen kijken heeft u een computer, laptop of tablet nodig.
Om mee te spelen heeft u daarnaast een speciale bingokaart (per persoon) nodig. Vandaar dat het zo belangrijk is om u op te geven. Het TOPteam zorgt er dan voor dat u/ jij een persoonlijke bingokaart ontvangt.

Hoe?  Ook deze avond vindt via Teams plaats. Hieronder staat een uitleg over het gebruik daarvan. Per huishouden is er dit keer maar één apparaat nodig. Voor het meespelen met de bingo is er namelijk geen extra apparaat nodig.

Winnaars? Ook deze avond hopen we de winnaars te kunnen verblijden met een prijsje.

We hopen u/ jullie vrijdagavond 10 juli ‘online’ te ontmoeten. Zijn er nog vragen of is er hulp nodig, of wilt u/ jij zich meteen opgeven? Mail dan naar liannekooijman@msn.com of bel naar 06 12 12 50 51

Hartelijke groet van het TOPteam,
Cornelis, Leen, Arnold, Cees, Liesbeth, Cornalijn en Lianne

Uitleg TEAMS:
Het is de bedoeling dat je via een link op de site van de kerk kunt inloggen in 'Teams'. Teams is een programma om met elkaar te kunnen vergaderen, maar wij gebruiken dit deze avond zodat jullie ons kunnen zien vanuit de kerk. Ook kunnen degenen die meedoen elkaar zien, wat erg leuk/ verbindend is.

Het is de bedoeling dat je inlogt in Teams via een computer, laptop of tablet.

Gebruik van Teams:

• Klik vrijdagavond 10 juli op de link die u/ jij via de mail ontvangt (de link wordt verstuurd nadat u/ jij zich heeft opgegeven voor deze avond).
  • In de webbrowser verschijnt nu onderstaande afbeelding:

teams

• Klink op de link 'deelnemen op het web' of open het programma Teams als u dit heeft. Het heeft wel de voorkeur om het programma te gebruiken i.p.v. op het web.
  • Er kan gevraagd worden of het programma toegang mag tot je microfoon en camera, dit accepteren.
  • Vervolgens verschijnt het onderstaande scherm hier graag uw/ jouw naam invoeren. Het is voor ons fijn en handig om te zien wie er al wel/ niet zijn ingelogd.

vergaderen

• Camera en microfoon mogen tijdens de 'digitale inloop' geopend zijn om met elkaar te communiceren. Na 19:30 uur deze graag uitschakelen.
  • Klik op 'Nu deelnemen'.

Geplaatst op 27 June 2020