Onderhoud / restauratie orgelbalgen

Wellicht heeft u het gehoord of (gehinderd door de lamp) gezien op de beelden van de diensten, we hebben in de kerk tijdelijk een ander orgel.
De komende weken vind aan de orgelbalgen van het Abraham Meere orgel onderhoud plaats.
De balgen zijn uit de kerk gehaald en met de firma Reil meegegaan naar Heerde.
Omdat het orgel een monument is, hebben we bij diverse instanties subsidie kunnen aanvragen en ontvangen. De overige kosten komen ten laste van het Abraham Meere / Gerrit Zoon orgelfonds.

Mist u de orgelklanken dan kun u naar de recente opname die Paul Kieviet gemaakt heeft luisteren/kijken op youtube https://www.youtube.com/watch?v=Hy-foX_ISOI

Namens de kerkrentmeesters – Wim de Ronde

reilOrgelmakerij Reil