Beheerder Vita Nova

team

Na bijna 6 jaar hebben Peter en Elienne van Alphen aangegeven te willen stoppen met het beheer van Vita Nova. Veel dank voor deze periode!

Het college van kerkrentmeesters
is op zoek naar mensen
die deze belangrijke plek in het gemeente-zijn willen ondersteunen met hun inzet.

Vita Nova is het verenigingsgebouw van onze kerkelijke gemeente. Het is vooral in gebruik voor gemeentelijke samenkomsten, zondagsschool, catechisatie en jeugd- en tienerclubs.

Een aantal taken en werkzaamheden van de beheerder zijn:

• Agenda beheer
  • Klaarzetten voor diverse bijeenkomsten (binnen de Hervormde Gemeente Sommelsdijk, maar ook extern zoals condoleances / stembureau / kleding verkoop).
  • Schoonmaak werk wordt samen met Miranda Knape uitgevoerd.

Er wordt een vrijwilligersvergoeding uitgekeerd voor deze taak.

Het is mogelijk om dit in team-verband te doen. Heb je maar beperkt tijd of kun je enkel op vaste dagen iets betekenen? Reageer ook dan! Samen zoeken we naar een werkbare oplossing.

Alle suggesties hoe dit in te vullen en aanmeldingen zijn welkom. Voor meer info kunt u bij Wim de Ronde terecht.
Tel. 0187-489802 – Email: kerkrentmeesters@hervormdsommelsdijk.nl

Geplaatst op 26 February 2021