Welkom

Welkom op de webwinkel van onze gemeente. Via deze webwinkel kunt u giften doen en collectebonnen bestellen.

Collecten en giften.
Via de webwinkel en de app kunt u geven voor de collecten in de kerkdienst en voor speciale doelen en/of acties. In de periode dat u thuis de kerkdiensten digitaal moet volgen vanwege Covid-19 maatregelen kunt u zo de voortgang van de kerk ondersteunen.

Maar ook na deze periode kunt u, als u door omstandigheden vanuit huis of ergens anders naar de kerkdiensten kijkt/luistert, op deze manier uw collectegaven doneren.

Collectebonnen

Collectebonnen kunnen via deze webwinkel worden aangeschaft. Als u in de dorpskernen Sommelsdijk of Middelharnis woont worden de bestelde collectebonnen bij u thuis bezorgd. Woont u daarbuiten dan worden ze per post verzonden. De kosten van bezorgen en verzenden zijn tijdelijk € 0,-.

Het is ook mogelijk om op de eerste woensdagavond van de maand tussen 19:00 en 20:00 uur collectebonnen aan te schaffen bij de familie van der Welle, Merel 11 in Sommelsdijk. U betaalt dan met uw betaalpas of mobiele telefoon.

Betalingen gaan via de beveiligde omgeving iDEAL.

Naast de webwinkel in de website is er de superhandige app Appostel voor tablet of smartphone beschikbaar Appostel.

Klik voor de handleiding deze link aan Installatie ‘Appostel'

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u een bericht sturen naar: webwinkel@hervormdsommelsdijk.nl

Een uitgebreide toelichting is beschikbaar

En laten wij niet moe worden goed te doen,

want te zijner tijd zullen wij oogsten, als wij het niet opgeven.