Kerkdiensten

De samenkomsten in de zondagse eredienst zijn het centrum van het gemeente-zijn waarin de prediking van Gods Woord centraal staat. In de dienst gaat een predikant de gemeente voor en is een kerkenraad aanwezig.

De kerkdiensten worden op de volgende dagen en tijdstippen gehouden:

Elke zondag

10.00 en 18.00 uur

Tweede Paas- en Pinksterdag

9.30 uur

Goede vrijdag

19.00 uur

Hemelvaartsdag

9.30 uur

Bid- en dankdag voor gewas en arbeid

14.30 en 19.00 uur

Oudejaarsavond

19.00 uur

Nieuwjaarsmorgen

10.00 uur

Tijdens de ochtenddienst wordt er crèche gehouden in verenigingsgebouw Vita Nova.

Voor personen die slecht ter been zijn, is er een mogelijkheid om met de auto opgehaald te worden, door een gemeentelid. Wilt u hierover meer informatie, neemt u dan contact op met de diakonie.

U bent van harte welkom om een dienst in onze gemeente te bezoeken. Mocht u meer informatie willen hebben dan kunt u contact opnemen met de predikant of één van de kerkenraadsleden.

• Aanmaken