Webwinkel in gebruik

Op 25 mei 2020 is de webwinkel van de kerk in gebruik genomen.

De wekelijkse kerkgang vindt tijdens Covid-19 maatregelen voorlopig plaats op een aangepaste wijze. De diensten zijn alleen te volgen via website en kerkradio. Vanaf 1 juni zijn er mogelijkheden om voor een deel van de gemeente aan de kerkdiensten in de kerk zelf deel te nemen.
Dat betekent ook dat, als u thuis of ergens anders de kerkdienst bezoekt via website of kerktelefoon, praktisch de mogelijkheid om uw offergaven te geven tijdens de dienst van de offerande ontbreekt. In het volle besef van ook misschien financiële onzekerheid doen we een beroep op u om uw gaven op deze manier te geven.
De collectenknop die daarvoor is bedoeld fungeert nog steeds, alleen nu via de nieuwe website. U krijgt dan de keus om voor de drie collecten van de zondagse kerkdienst uw gift te geven. De zendingsbus voor de familie Folmer en de bus voor zitplaatsen zijn ook aanwezig. De betaling gaat via de iDEAL-omgeving, of nog beter via een aangeschaft Tegoed.

Daarnaast kunnen collectebonnen worden besteld, donaties worden gedaan voor bijzondere collecten als biddag, dankdag of noodacties. Ook kunt u gemakkelijk een ontbijt bestellen bij de Zendingscommissie. knop

Een toelichting op het gebruik van de webwinkel ziet u onder deze knop.

Geplaatst op 25 May 2020