Jaarmarkt 26 mei 2018

Op D.V. zaterdag 26 mei mogen we als gemeente samenkomen in de ring voor de jaarlijkse gemeentedag.

Er zijn dit jaar weer leuke prijzen te winnen bij onder andere het rad van avontuur, de fietsverloting en de boodschappenmand. Voor perkplanten, snijbloemen en pioenrozen bent u op de jaarmarkt ook op het goede adres. Verder is er voor de kinderen genoeg te doen op ons speelplein met o.a. een springkussen, schminken en diverse leuke spelletjes. Om 11:00 uur is er een poppenkast. Bij mooi weer kunt u een rondrit maken met een cabrio. Uiteraard wordt er ook voor de inwendige mens gezorgd. Kortom er is voor iedereen wat te doen! Het diaconale doel van dit jaar is de stichting ‘Hadassa Imani’ die het werk van Frans Weller in Kenia ondersteund. Daarnaast wordt de opbrengst gebruikt voor het aanschaffen van een nieuw AED apparaat voor in het kerkgebouw en een camerasysteem wat wordt aangebracht rondom de kerk.

Dit jaar willen we ook weer een boodschappenmand vullen en verloten. U kunt daarvoor producten inleveren op D.V. vrijdag 25 mei tussen 09:00 uur en 15:00 uur in Vita Nova. Voor in de koffiekraam zoeken we nog enthousiaste bakkers van cakes, boterkoek of appeltaart. Deze kunnen eveneens op 25 mei worden ingeleverd op bovengenoemde locatie en tijden. Hebt u zich wel aangemeld als vrijwilliger maar nog niets van ons vernomen of heeft u andere vragen, neem dan even contact op met één van de commissieleden of kijk op de website van de kerk.

We hopen u en jou allemaal te ontmoeten op D.V. 26 mei in de Ring.

Met vriendelijke groet, de Activiteitencommissie

Geplaatst op 16 May 2018