Samenzang op weg naar Pasen 2018

pasenOp 23 maart 2018 wordt er een ‘samenzangavond’ gehouden in de Hervormde Kerk van Sommelsdijk.

Iedereen is van harte welkom om een uur lang te komen zingen.  De opzet is een gevarieerde liederenkeuze van christelijke liederen die gezongen worden binnen de PKN-kerken in Middelharnis en Sommelsdijk.
Deze samenzang is een opmaat naar Pasen. Door het zingen van de liederen volgen we de weg die Jezus ging. Van Palmpasen, via gevangenneming, veroordeling, kruisiging naar de opstanding.
U/jullie worden uitgenodigd met bezieling de woorden en melodieën te laten klinken van 14 liederen die betrekking hebben op dit thema. En wat is er mooier om daar uw/jouw stem aan toe te voegen.
Om 19.30 uur is de aanvang van de samenzang in de Hervormde Kerk van Sommelsdijk. De kerk is al open vanaf 19.00 uur.  Er is een programmaboekje, waarin alle liederen zijn opgenomen. Organiste Claudia van der Pijl zal de orgelbegeleiding verzorgen. Er is een vrije toegang.
Laat die avond uw/jouw gezicht zien. Maar laat vooral uw/jouw stem horen!

PKN-kerken Middelharnis en Sommelsdijk

Geplaatst op 13 March 2018