Zending wereldwijd

Vacaturesgzb

Wil je je graag inzetten in Gods Koninkrijk en denk je erover om een tijdje naar het buitenland te gaan? De GZB heeft verschillende mogelijkheden en denkt graag met je mee.

Een paar voorbeelden:

• Gemeenteopbouwwerker in Thailand voor een periode van 4 maanden tot 1 jaar

In de regio Isaan zijn nauwelijks kerken, het grootste deel van de bevolking is boeddhist. Mede dankzij de inzet van een aantal zendingswerkers zijn hier kleine gemeenten ontstaan. Een van deze zendingswerkers ga je ondersteunen bij de organisatie van Bijbelstudies en zondagse diensten en je helpt mee bij allerlei andere activiteiten, zoals het uitdelen van literatuur of het organiseren van een kinderclub.

• Docent Theologie in Kenia voor een periode van 1 jaar
    De kerk in Kenia groeit, maar er zijn veel te weinig predikanten. De GZB stelt daarom graag een docent beschikbaar aan de theologische opleiding van de Hervormde Kerk van Oost-Afrika, om zo een bijdrage te leveren aan de opleiding van nieuwe predikanten.
  • Leerkrachten kinderen zendingswerkers
    Heb je de PABO gedaan? En lijkt het je leuk om een tijd in het buitenland aan de slag te gaan? Dan is het lesgeven van kinderen van zendingswerkers misschien wel iets voor jou.

Zie voor meer informatie en een compleet overzicht van alle vacatures: www.gzb.nl/vacatures

Geplaatst op 3 April 2017

*alle velden zijn verplicht*