Muzikale avond ten bate van het werk van Willem en Joanne Folmer

Op D.V. zaterdag 7 oktober wordt de tweede editie gehouden van de muzikale avond ten bate van het werk van Willem en Joanne Folmer. Gemeenteleden van Hervormd Sommelsdijk musiceren en zingen met elkaar. Het wordt een heel gevarieerde avond! Van jong tot oud en van beginner tot professional levert een bijdrage. Ook is er ruimte voor samenzang. U en jij wordt hartelijk uitgenodigd om te komen luisteren. De avond begint om 19.00 uur en wordt gehouden in de Hervormde kerk van Sommelsdijk. Om ongeveer 20.15 uur hopen we de avond af te sluiten. De toegang is vrij en er wordt een collecte gehouden voor het werk van Willem en Joanne Folmer. Voor vragen of opmerkingen bel of mail naar 482428 of avanderbeek5@upcmail.nl.

Kerk